Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Title: Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення»
Other Titles: The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist
Authors: Іванова, Світлана Володимирівна
Иванова, Светлана Владимировна
Ivanova, Svitlana Volodymyrivna
Keywords: навчання математики
спеціальна методика
діти з тяжкими порушеннями мовлення
проектування
наступність
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Іванова С. В. Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 242-245.
Abstract: У доповіді представлена специфіка реалізації принципу наступності на 3-х етапах проектування даної дисципліни призначеної студентам-логопедам.В докладе представлена специфика реализации принципа преемственности на 3-х этапах проектирования даной дисциплины для студентов-логопедов.The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova S.V. 2016.pdf406.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.