Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorИванова, Светлана Владимировна-
dc.contributor.authorIvanova, Svitlana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-07-16T13:36:25Z-
dc.date.available2019-07-16T13:36:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІванова С. В. Особливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 242-245.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2501-
dc.description.abstractУ доповіді представлена специфіка реалізації принципу наступності на 3-х етапах проектування даної дисципліни призначеної студентам-логопедам.В докладе представлена специфика реализации принципа преемственности на 3-х этапах проектирования даной дисциплины для студентов-логопедов.The report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapist.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчання математикиuk
dc.subjectспеціальна методикаuk
dc.subjectдіти з тяжкими порушеннями мовленняuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.titleОсобливості реалізації принципу наступності при проектуванні дисципліни «Спеціальна методика навчання математики для дітей з тяжкими порушеннями мовлення»uk
dc.title.alternativeThe report presented the specifics of the principle of continuity on 3 stages of designing disciplines designated to student that shall be speech therapistuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova S.V. 2016.pdf406.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.