Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2495
Title: Наступність у вивченні дробів у початковій та основній школі
Other Titles: Succession in the study of fractions in the primary and secondary schools
Authors: Королюк, Т. М.
Keywords: частини
звичайні дроби
практично дійове мислення
обчислювальна компетентність
наступність
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Королюк, Т. М. Наступність у вивченні дробів у початковій та основній школі // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 25-29.
Abstract: Базові знання з теми «Частини» у 3 класі та «Дроби» у 4 є необхідними і обов’язковими для засвоєння теми «Дробові числа і дії з ними» у 5 класі. Наступність у вивчені даних тем зумовлює поступове розширення знань та якісне формування обчислювальних компетенцій учнів.Базовые знания по теме «Доли» в 3 классе и «Дроби» в 4 являются необходимыми и обязательными для усвоения темы «Дробные числа и действия с ними» в 5 классе. Преемственность в изучении данных тем способствует постепенному расширению знаний и качественному формированию вычислительных компетенций учащихся.Basic knowledge on «Share» in the 3 and «Fraction» 4 are necessary and required for the assimilation of the topic «fractions and operations on them» in 5th grade. Continuity in the study of these topics contributes to the gradual extension of knowledge and quality formation computing skills of students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2495
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korolyuk 2016.pdf420 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.