Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2495
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоролюк, Т. М.-
dc.date.accessioned2019-07-16T13:16:03Z-
dc.date.available2019-07-16T13:16:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКоролюк, Т. М. Наступність у вивченні дробів у початковій та основній школі // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 25-29.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2495-
dc.description.abstractБазові знання з теми «Частини» у 3 класі та «Дроби» у 4 є необхідними і обов’язковими для засвоєння теми «Дробові числа і дії з ними» у 5 класі. Наступність у вивчені даних тем зумовлює поступове розширення знань та якісне формування обчислювальних компетенцій учнів.Базовые знания по теме «Доли» в 3 классе и «Дроби» в 4 являются необходимыми и обязательными для усвоения темы «Дробные числа и действия с ними» в 5 классе. Преемственность в изучении данных тем способствует постепенному расширению знаний и качественному формированию вычислительных компетенций учащихся.Basic knowledge on «Share» in the 3 and «Fraction» 4 are necessary and required for the assimilation of the topic «fractions and operations on them» in 5th grade. Continuity in the study of these topics contributes to the gradual extension of knowledge and quality formation computing skills of students.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectчастиниuk
dc.subjectзвичайні дробиuk
dc.subjectпрактично дійове мисленняuk
dc.subjectобчислювальна компетентністьuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.titleНаступність у вивченні дробів у початковій та основній школіuk
dc.title.alternativeSuccession in the study of fractions in the primary and secondary schoolsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korolyuk 2016.pdf420 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.