Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Title: Роль і місце елементів загальної топології у навчанні студентів вищих навчальних закладів за фахом «математика»
Other Titles: Importance and place of elements of general topology in teaching stydents of institutes o higher education by the speciality «Mathematics»
Authors: Ладиненко, Лада Павлівна
Ладыненко, Лада Павловна
Ladynenko, Lada Pavlivna
Keywords: загальна топологія
метричний простір
середня математична освіта
наступність у навчанні
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ладиненко Л. П. Роль і місце елементів загальної топології у навчанні студентів вищих навчальних закладів за фахом «математика» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 184-187.
Abstract: Обґрунтовано необхідність і продемонстровано можливість реалізації принципу наступності між курсами математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів і курсом загальної топології та іншими курсами, що відносяться до вищої математичної освіти. Обоснована необходимость и продемонстрированы возможности реализации принципа преемственности между курсами математики средних общеобразовательных учебных заведений и курсом общей топологи и другими курсами, относящимися к высшему математическому образованию.It is grounded the necessity and demonstrated the possibility of realization the principle of continuity between mathematical courses, those belong to the higher mathematical education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ladunenko 2016.pdf437.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.