Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛадиненко, Лада Павлівна-
dc.contributor.authorЛадыненко, Лада Павловна-
dc.contributor.authorLadynenko, Lada Pavlivna-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:32:55Z-
dc.date.available2019-07-16T12:32:55Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛадиненко Л. П. Роль і місце елементів загальної топології у навчанні студентів вищих навчальних закладів за фахом «математика» // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 184-187.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2489-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність і продемонстровано можливість реалізації принципу наступності між курсами математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів і курсом загальної топології та іншими курсами, що відносяться до вищої математичної освіти. Обоснована необходимость и продемонстрированы возможности реализации принципа преемственности между курсами математики средних общеобразовательных учебных заведений и курсом общей топологи и другими курсами, относящимися к высшему математическому образованию.It is grounded the necessity and demonstrated the possibility of realization the principle of continuity between mathematical courses, those belong to the higher mathematical education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectзагальна топологіяuk
dc.subjectметричний простірuk
dc.subjectсередня математична освітаuk
dc.subjectнаступність у навчанніuk
dc.titleРоль і місце елементів загальної топології у навчанні студентів вищих навчальних закладів за фахом «математика»uk
dc.title.alternativeImportance and place of elements of general topology in teaching stydents of institutes o higher education by the speciality «Mathematics»uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ladunenko 2016.pdf437.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.