Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2485
Назва: | Тематичне портфоліо як засіб підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації принципу наступності у навчанні математики |
Інші назви: | Thematic portfolio as a means of training future teachers of mathematics to the implementation of the principle of succession in teaching mathematics |
Автори: | Лук’янова, С. М. |
Ключові слова: | проблема наступності тематичне портфоліо |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Лук’янова С. М. Тематичне портфоліо як засіб підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації принципу наступності у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 261-264. |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто використання тематичного портфоліо для встановлення особливостей навчального і задачного матеріалу теми в курсах математики різних ступенів навчання. В статье рассмотрено использование тематического портфолио для выявления особенностей учебного материала темы на разных ступенях обучения математике.The article deals with the use of a thematic portfolio on a practical training on the methods of teaching mathematics. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2485 |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lukyanova 2016.pdf | 561.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.