Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2485
Назва: Тематичне портфоліо як засіб підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації принципу наступності у навчанні математики
Інші назви: Thematic portfolio as a means of training future teachers of mathematics to the implementation of the principle of succession in teaching mathematics
Автори: Лук’янова, С. М.
Ключові слова: проблема наступності
тематичне портфоліо
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Лук’янова С. М. Тематичне портфоліо як засіб підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації принципу наступності у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 261-264.
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто використання тематичного портфоліо для встановлення особливостей навчального і задачного матеріалу теми в курсах математики різних ступенів навчання. В статье рассмотрено использование тематического портфолио для выявления особенностей учебного материала темы на разных ступенях обучения математике.The article deals with the use of a thematic portfolio on a practical training on the methods of teaching mathematics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2485
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lukyanova 2016.pdf561.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.