Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2485
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛук’янова, С. М.-
dc.date.accessioned2019-07-16T12:12:24Z-
dc.date.available2019-07-16T12:12:24Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛук’янова С. М. Тематичне портфоліо як засіб підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації принципу наступності у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 261-264.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2485-
dc.description.abstractВ статті розглянуто використання тематичного портфоліо для встановлення особливостей навчального і задачного матеріалу теми в курсах математики різних ступенів навчання. В статье рассмотрено использование тематического портфолио для выявления особенностей учебного материала темы на разных ступенях обучения математике.The article deals with the use of a thematic portfolio on a practical training on the methods of teaching mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпроблема наступностіuk
dc.subjectтематичне портфоліоuk
dc.titleТематичне портфоліо як засіб підготовки майбутніх вчителів математики до реалізації принципу наступності у навчанні математикиuk
dc.title.alternativeThematic portfolio as a means of training future teachers of mathematics to the implementation of the principle of succession in teaching mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lukyanova 2016.pdf561.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.