Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2458
Назва: Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування математичної компетентності
Інші назви: Theory and practice of future primary school teachers’ training for Mathematics competence formation
Автори: Стрілець, С. І.
Ключові слова: підготовка вчителів початкової школи
універсальні, професійні компетенції
математична компетентність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Стрілець С. І. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування математичної компетентності // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 283-285.
Короткий огляд (реферат): Розкриваються окремі тенденції підготовки учителів початкової школи до формування математичної компетентності. Обґрунтовуються переваги втілення варіативного курсу «Інноваційні педагогічні технології у вищій школі» в умовах модернізації вітчизняного освітнього контенту. Наголошено на ефективності використання структурно-тематичних схем під час курсу «Методики викладання математики у початкових класах» для формування ключових компетентностей студентів.Раскрываются отдельные тенденции подготовки учителей начальной школы к формированию математической компетентности. Обосновываются преимущества воплощения вариативного курса «Инновационные педагогические технологии в высшей школе» в условиях модернизации отечественного образовательного контента. Отмечено эффективность использования структурно-тематических схем во время курса «Методики преподавания математики в начальных классах» для формирования ключевых компетенций студентов.Certain tendencies in future primary school teachers’ training for Mathematics competence formation are revealed. The advantages of elective course implementation “Innovative pedagogical technologies at higher school” are justified. The effectiveness of using structural and thematic schemes while teaching “Methods of Teaching Mathematics at Primary School” for students’ key competences formation is emphasized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2458
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Strilets 2016.pdf394.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.