Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2458
Title: Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування математичної компетентності
Other Titles: Theory and practice of future primary school teachers’ training for Mathematics competence formation
Authors: Стрілець, С. І.
Keywords: підготовка вчителів початкової школи
універсальні, професійні компетенції
математична компетентність
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Стрілець С. І. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування математичної компетентності // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 283-285.
Abstract: Розкриваються окремі тенденції підготовки учителів початкової школи до формування математичної компетентності. Обґрунтовуються переваги втілення варіативного курсу «Інноваційні педагогічні технології у вищій школі» в умовах модернізації вітчизняного освітнього контенту. Наголошено на ефективності використання структурно-тематичних схем під час курсу «Методики викладання математики у початкових класах» для формування ключових компетентностей студентів.Раскрываются отдельные тенденции подготовки учителей начальной школы к формированию математической компетентности. Обосновываются преимущества воплощения вариативного курса «Инновационные педагогические технологии в высшей школе» в условиях модернизации отечественного образовательного контента. Отмечено эффективность использования структурно-тематических схем во время курса «Методики преподавания математики в начальных классах» для формирования ключевых компетенций студентов.Certain tendencies in future primary school teachers’ training for Mathematics competence formation are revealed. The advantages of elective course implementation “Innovative pedagogical technologies at higher school” are justified. The effectiveness of using structural and thematic schemes while teaching “Methods of Teaching Mathematics at Primary School” for students’ key competences formation is emphasized.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2458
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Strilets 2016.pdf394.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.