Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2453
Назва: Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти
Інші назви: Competency principles to ensuring the continuity of teaching mathematics in different levels of education
Автори: Тарасенкова, Н. А.
Ключові слова: комптетнтнісний підхід
навчання математики
наступність
засоби навчання
компетентнісні задачі
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Тарасенкова Н. А. Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 108-111.
Короткий огляд (реферат): Виокремлюються два рівні математичної компетентності й три види задач як засобів її формування. Висувається проблема використання цих засобів для забезпечення наступності навчання математики. Выделяются два уровня математической компетентности и три вида задач как средств ее формирования. Выдвигается проблема использования этих средств для обеспечения преемственности обучения математике.Two levels of mathematical competence and three types of tasks as a means of their formation are distinguishes. The problem of using these tools to ensuring the continuity of teaching mathematics is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2453
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenkova 2016.pdf582 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.