Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2453
Title: Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти
Other Titles: Competency principles to ensuring the continuity of teaching mathematics in different levels of education
Authors: Тарасенкова, Н. А.
Keywords: комптетнтнісний підхід
навчання математики
наступність
засоби навчання
компетентнісні задачі
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Тарасенкова Н. А. Компетентнісні засади забезпечення наступності навчання математики в різних ланках освіти // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 108-111.
Abstract: Виокремлюються два рівні математичної компетентності й три види задач як засобів її формування. Висувається проблема використання цих засобів для забезпечення наступності навчання математики. Выделяются два уровня математической компетентности и три вида задач как средств ее формирования. Выдвигается проблема использования этих средств для обеспечения преемственности обучения математике.Two levels of mathematical competence and three types of tasks as a means of their formation are distinguishes. The problem of using these tools to ensuring the continuity of teaching mathematics is defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2453
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenkova 2016.pdf582 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.