Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2452
Title: Наступність у навчанні як чинник розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи
Other Titles: Сontinuity in education as a factor in the development of mathematical competence of future primary school teachers
Authors: Терепа, А. В.
Keywords: майбутній учитель початкової школи
розвиток математичної компетентності
наступність у навчанні
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Терепа А. В. Наступність у навчанні як чинник розвитку математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 210-213.
Abstract: Розглянуто поняття розвитку математичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи, наведено основні компоненти цього процесу. Акцентовано увагу на важливості процесу наступності у навчанні математики як чинника розвитку математичної компетентності.Рассмотрены понятие развития математической компетентности будущего учителя начальной школы, приведены основные компоненты этого процесса. Акцентировано внимание на важности процесса преемственности в обучении математике как фактора развития математической компетентности.The notion of mathematical competence of future elementary school teacher, are the main components of this process. The attention on the importance of continuity in the process of teaching mathematics as a factor in the development of mathematical competence.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2452
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Terepa 2016.pdf401.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.