Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/245
Title: Підготовка майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності
Other Titles: Подготовка будущих учителей предметов гуманитарного цикла к применению учебных программных средств в профессиональной деятельности
Preparation of future teachers of the humanities regarding the utilization of educational software in their professional activity
Authors: Целих, Олена Сергіївна
Целых, Елена Сергеевна
Tselykh, Olena Sergiivna
Keywords: підготовка
професійна діяльність
навчальні програмні засоби
майбутні вчителі
предмети гуманітарного циклу
подготовка
профессиональная деятельность
учебные программные средства
будущие учителя
предметы гуманитарного цикла
training
professional activities
educational software
future teachers
the humanities
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Целих О. С. Підготовка майбутніх учителів предметнів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Сергіївна Целих; наук. кер. І. А. Левіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2012. – 20 с.
Abstract: У дослідженні визначено й науково обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування програмних засобів у навчанні», та її компонентну структуру (мотиваційний, когнітивний, операціональний та оцінний), визначено критерії (мотиваційно-вольовий, гносеологічний, діяльнісний, оцінно-рефлексивний), показники, схарактеризовано рівні (низький, середній, достатній та високий) означеної готовності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу; визначено педагогічні умови, розроблено експериментальну модель підготовки майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у процесі навчання у вищому навчальному закладі, що складається з трьох етапів (інформаційно-збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний та креативно-результативний); розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів сформованості готовності майбутніх учителів предметів гуманітарного циклу до застосування навчальних програмних засобів у професійній діяльності. В диссертации исследуется проблема подготовки будущих учителей предметов гуманитарного цикла к применению учебных программных средств в профессиональной деятельности. The essence of scientific concepts "educational software", "willingness of teachers to utilize software in education" and their component structure of the readiness (motivational, volitional, cognitive and operational) have been defined in the thesis; the criteria, the indices and levels (low, medium, sufficient and high) of the above-mentioned readiness of future teachers of the humanities have been characterized; the experimental model of future teachers of the humanities to utilize educational software in the higher education has been worked out. The former included three stages. The methods of diagnosing the readiness levels of future teachers of the humanities to the use of the educational software in professional activity have been developed and experimentally proved.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/245
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Целих Олена Сергіївна.aref.pdf203.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.