Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2449
Назва: Мотивація навчальної діяльності учнів як первинна складова наступності та системності знань з математики
Інші назви: Motivation of educational activity of pupils as a primary component of continuity and systematic mathematical knowledge
Автори: Вакарчук, О. М.
Ключові слова: навчання
математика
мотивація
наступність
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Вакарчук О. М. Мотивація навчальної діяльності учнів як первинна складова наступності та системності знань з математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): У доповіді обґрунтовується важливість мотивації для реалізації принципу наступності навчання. Розглядаються яскраві приклади.Обосновывается важность мотивации для реализации принципа преемственности обучения. Рассматриваются яркие примеры. The importance of motivation for the implementation of the principle of continuity of training is substantiated. The bright examples we are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2449
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vakarchuk 2016.pdf393.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.