Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВакарчук, О. М.-
dc.date.accessioned2019-07-16T10:37:23Z-
dc.date.available2019-07-16T10:37:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationВакарчук О. М. Мотивація навчальної діяльності учнів як первинна складова наступності та системності знань з математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 67-70.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2449-
dc.description.abstractУ доповіді обґрунтовується важливість мотивації для реалізації принципу наступності навчання. Розглядаються яскраві приклади.Обосновывается важность мотивации для реализации принципа преемственности обучения. Рассматриваются яркие примеры. The importance of motivation for the implementation of the principle of continuity of training is substantiated. The bright examples we are developed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.titleМотивація навчальної діяльності учнів як первинна складова наступності та системності знань з математикиuk
dc.title.alternativeMotivation of educational activity of pupils as a primary component of continuity and systematic mathematical knowledgeuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vakarchuk 2016.pdf393.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.