Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2438
Title: Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики
Other Titles: An innovative approach in preparing future teachers of mathematics
Authors: Тягай, І. М.
Keywords: наступність
інтерактивне навчання
майбутні вчителі математики
Issue Date: 2016
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Тягай І. М. Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 285-288.
Abstract: Автором розглянуто принцип формування наступності між педагогічним ВНЗ та майбутньою професійною діяльністю студента. Розкрито переваги використання технологій інтерактивного навчання в системі підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності.Автором рассмотрено принцип формирования преемственности между педагогическим вузов и будущей профессиональной деятельностью студента. Раскрыто преимущества использования технологий интерактивного обучения в системе подготовки будущего учителя математики к профессиональной деятельности.The author considers the principle of forming continuity between pedagogical institutions and the future profession of the student. Reveals the advantages of interactive learning technologies in training future teachers of mathematics to the profession.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2438
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тiagai 2016.pdf396.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.