Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24369
Назва: The role of innovative educational technologies in forming teachers’ readiness for inclusive preschool education
Інші назви: Роль інноваційних освітніх технологій у формуванні готовності педагогів до інклюзивної дошкільної освіти
Автори: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Ключові слова: inclusive education
preschool education
innovative educational technologies
digital transformation
assistive technologies
professional competence
інклюзивна освіта
дошкільна освіта
інноваційні освітні технології
цифрова трансформація
допоміжні технології
професійна компетентність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Kovylina V. G. The role of innovative educational technologies in forming teachers’ readiness for inclusive preschool education / V. G. Kovylina // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 70-73.
Короткий огляд (реферат): In the context of global educational transformation, inclusive education has become one of the key priorities of modern pedagogy. Preschool institutions face the challenge of creating learning environments that ensure equal opportunities for all children, regardless of their individual characteristics or developmental needs. This situation requires a new level of teacher readiness – not only in terms of psychological and methodological competence but also in the ability to integrate innovative technologies into inclusive practice. В умовах глобальної освітньої трансформації інклюзивна освіта стала одним із ключових пріоритетів сучасної педагогіки. Дошкільні заклади стикаються із завданням створення навчального середовища, яке забезпечує рівні можливості для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей чи потреб розвитку. Ця ситуація вимагає нового рівня готовності педагогів – не лише з точки зору психологічної та методичної компетентності, а й у здатності інтегрувати інноваційні технології в інклюзивну практику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24369
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovylina.pdf803.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.