Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24323
Назва: Механізми саморозвитку сучасного менеджера освіти
Автори: Олійник, Ярослава
Ключові слова: саморозвиток
менеджер освіти
мотиваційна сфера особистості
розвиток комунікативної компетентності
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Олійник Я. Механізми саморозвитку сучасного менеджера освіти / Я. Олійник // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 11-13.
Короткий огляд (реферат): Одним із провідних механізмів саморозвитку є рефлексивна діяльність, яка дає змогу критично оцінювати власні управлінські дії, ухвалені рішення та результативність освітнього процесу. Як стверджує І. Пивоварчик, рефлексія виконує функцію внутрішнього контролю за професійним становленням та спрямовує менеджера на конструктивне вдосконалення компетентностей. У системі управління освітою рефлексія виявляється через регулярний аналіз управлінських ситуацій, оцінювання взаємодії з педагогічним колективом, визначення власних бар’єрів успішності та пошук шляхів їх подолання. Саме завдяки рефлексивній практиці менеджер формує здатність до усвідомленого професійного зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24323
Розташовується у зібраннях:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroslava.pdf825.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.