Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОлійник, Ярослава-
dc.date.accessioned2025-12-22T12:21:02Z-
dc.date.available2025-12-22T12:21:02Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationОлійник Я. Механізми саморозвитку сучасного менеджера освіти / Я. Олійник // Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конференції (м. Одеса 21 листоп. 2025 р.). - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 11-13.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24323-
dc.description.abstractОдним із провідних механізмів саморозвитку є рефлексивна діяльність, яка дає змогу критично оцінювати власні управлінські дії, ухвалені рішення та результативність освітнього процесу. Як стверджує І. Пивоварчик, рефлексія виконує функцію внутрішнього контролю за професійним становленням та спрямовує менеджера на конструктивне вдосконалення компетентностей. У системі управління освітою рефлексія виявляється через регулярний аналіз управлінських ситуацій, оцінювання взаємодії з педагогічним колективом, визначення власних бар’єрів успішності та пошук шляхів їх подолання. Саме завдяки рефлексивній практиці менеджер формує здатність до усвідомленого професійного зростання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»uk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectменеджер освітиuk
dc.subjectмотиваційна сфера особистостіuk
dc.subjectрозвиток комунікативної компетентностіuk
dc.titleМеханізми саморозвитку сучасного менеджера освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaroslava.pdf825.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.