Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24304| Title: | COIL як інноваційна модель інтернаціоналізації у викладанні іноземних мов в умовах цифрової трансформації освіти |
| Authors: | Фернос, Ю. |
| Keywords: | Collaborative Online International Learning COIL цифрова трансформація освіти інтернаціоналізація викладання іноземних мов |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Citation: | Фернос Ю. COIL як інноваційна модель інтернаціоналізації у викладанні іноземних мов в умовах цифрової трансформації освіти / Ю. Фернос // Південноукраїнські наукові студії: збірник матеріалів VIII Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 17–19 листопада 2025 р.) / ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», кафедра філософських і соціологічних студій та соціокультурних практик; Південно-Українське відділення Соціологічної асоціації України, Нац. ун-т «Одеська політехніка», Нац. ун-т «Чернігівська політехніка», НТУ «Дніпровська політехніка», Міжнародний університет; відп. ред. та укладач: Петінова О. Б. Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. С. 164-167. |
| Abstract: | Глобалізація освітнього простору та цифрова трансформація висувають нові вимоги до викладання іноземних мов. Традиційна академічна мобільність, попри свою ефективність, залишається недоступною для значної частини студентів через фінансові, візові та логістичні бар’єри. В Україні ці обмеження посилюються воєнним станом, що стимулює пошук альтернативних форм міжнародної співпраці у сфері освіти. Одним із ефективних рішень є впровадження віртуальних програм обміну (Virtual Exchange Programs, VEP), серед яких особливе місце посідає модель Collaborative Online International Learning (COIL) |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24304 |
| Appears in Collections: | Південноукраїнські наукові студії (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.