Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2430
Title: Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти
Other Titles: Теоретические подходы к типологии системы учебных заданий в процессе формирования профессионально-творческого потенциала будущих педагогов дошкольного образования
The theoretical ways of educational tasks’ typology at the forming of professional-creative potential of future kindergartener
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Листопад, Алексей Анатольевич
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovych
Keywords: творчість
професійно-творчий потенціал
навчальне завдання
типологія навчальних завдань
творчество
профессионально-творческий потенциал
учебное задание
типология учебных заданий
creation
professional-creative potential
educational task
typology of educational tasks
Issue Date: 2014
Publisher: Херсонський державний університет
Citation: Листопад О. А. Теоретичні засади типології системи навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти / О. А. Листопад // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 354-360.
Abstract: Схарактеризовано особливості використання навчального завдання як засобу формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Обґрунтовано основні концептуальні підходи до типології системи навчальних завдань. Розкрито специфіку та особливості авторської типології навчальних завдань у процесі формування професійно-творчого потенціалу майбутніх педагогів дошкільної освіти. Наведено приклад системи навчальних завдань з дисципліни "Нові інформаційні технології", за авторською типологією. Охарактеризованы особенности использования учебного задания как средства формирования профессионально-творческого потенциала будущих педагогов дошкольного образования. Обоснованны основные концептуальные подходы к типологии системы учебных заданий. Раскрыта специфика и особенности авторской типологии учебных заданий в процессе формирования профессионально-творческого потенциала будущих педагогов дошкольного образования. Приведен пример системы учебных заданий дисциплины "Новые информационные технологии" в соответствии с авторской типологией. The article deals with the problem of using educational task as facilities of forming of professional-creative potential of future kindergartener. The basic conceptual ways of typology of the system of educational tasks are substantiated. The author describes the specificity and special aspects of his own typology of educational tasks at the process of professional-creative potential of future kindergartener. The example of the system of educational tasks of discipline "New information technologies" is bewrited, in accordance with author’s typology.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2430
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.