Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24113| Назва: | Роль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов |
| Інші назви: | The role of information and communication technologies when training future foreign language teachers in the context of blended learning |
| Автори: | Самойленко, Михайло Андрійович |
| Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології змішане навчання пошукові завдання майбутні викладачі іноземних мов information and communication technologies blended learning WebQuests future foreign language teachers |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Самойленко М. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов / М. А. Самойленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 173-179. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню ролі інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. В умовах глобалізації та все більшої інформатизації суспільства освіта повинна готувати фахівців, які здатні швидко адаптуватися до змін, мислити критично, добре орієнтуватися в професійній галузі, тому набуває особливої важливості підготовка висококваліфікованих педагогічних кадрів, які спроможні ефективно володіти інформаційно- комунікаційними технологіями. Метою дослідження є вивчення ролі інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. Для досягнення цієї мети використано такі методи: аналіз науково-дослідної літератури за темою дослідження; узагальнення точок зору науковців для виявлення ролі інформаційно-комунікаційних технологій в університетському освітньому процесі; моделювання алгоритму роботи з інформаційно- комунікаційними технологіями в контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. The article is devoted to the study of the role of information and communication technologies when training future foreign language teachers in the context of blended learning. In the context of world globalization and society growing informatization, education should prepare specialists who are able to adapt quickly to the world transformations, think critically, and be experts in the professional field. Therefore the training of highly qualified teaching staff who are able to master information and communication technologies is of particular importance. The purpose of the presented work is to study the role of information and communication technologies in the context of training future foreign language teachers by means of blended learning. To achieve this goal, the following methods were used: analysis of scientific and research literature on the topic under study; generalization of the scientists’ points of view to identify the role of information and communication technologies in the university educational process; modeling of the algorithm of training future foreign language teachers by means of information and communication technologies in the context of blended learning. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24113 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| The role of information.pdf | 298.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.