Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамойленко, Михайло Андрійович-
dc.date.accessioned2025-12-09T11:56:35Z-
dc.date.available2025-12-09T11:56:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСамойленко М. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов / М. А. Самойленко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 173-179.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24113-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню ролі інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. В умовах глобалізації та все більшої інформатизації суспільства освіта повинна готувати фахівців, які здатні швидко адаптуватися до змін, мислити критично, добре орієнтуватися в професійній галузі, тому набуває особливої важливості підготовка висококваліфікованих педагогічних кадрів, які спроможні ефективно володіти інформаційно- комунікаційними технологіями. Метою дослідження є вивчення ролі інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. Для досягнення цієї мети використано такі методи: аналіз науково-дослідної літератури за темою дослідження; узагальнення точок зору науковців для виявлення ролі інформаційно-комунікаційних технологій в університетському освітньому процесі; моделювання алгоритму роботи з інформаційно- комунікаційними технологіями в контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мов. The article is devoted to the study of the role of information and communication technologies when training future foreign language teachers in the context of blended learning. In the context of world globalization and society growing informatization, education should prepare specialists who are able to adapt quickly to the world transformations, think critically, and be experts in the professional field. Therefore the training of highly qualified teaching staff who are able to master information and communication technologies is of particular importance. The purpose of the presented work is to study the role of information and communication technologies in the context of training future foreign language teachers by means of blended learning. To achieve this goal, the following methods were used: analysis of scientific and research literature on the topic under study; generalization of the scientists’ points of view to identify the role of information and communication technologies in the university educational process; modeling of the algorithm of training future foreign language teachers by means of information and communication technologies in the context of blended learning.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectпошукові завданняuk
dc.subjectмайбутні викладачі іноземних мовuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectWebQuestsuk
dc.subjectfuture foreign language teachersuk
dc.titleРоль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті змішаного навчання майбутніх викладачів іноземних мовuk
dc.title.alternativeThe role of information and communication technologies when training future foreign language teachers in the context of blended learninguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The role of information.pdf298.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.