Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24110| Назва: | Мотивація до педагогічної діяльності майбутнього вчителя географії у закладі вищої освіти |
| Інші назви: | Motivation for pedagogical activity of future geography teachers in higher education institutions |
| Автори: | Мірошниченко, Олена Анатоліївна Власенко, Руслана Петрівна |
| Ключові слова: | мотивація педагогічна діяльність вчитель географії фахова підготовка рівні сформованості мотивації професійна спрямованість motivation pedagogical activity geography teacher professional training levels of motivation formation professional orientation |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Мірошниченко О. А. Мотивація до педагогічної діяльності майбутнього вчителя географії у закладі вищої освіти / О. А. Мірошниченко, Р. П. Власенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 146-153. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто актуальну проблему формування мотивації до педагогічної діяльності у майбутніх вчителів географії в умовах закладу вищої освіти (ЗВО). Проаналізовано сутність та структуру педагогічної мотивації, визначено її ключові чинники та особливості, притаманні професії вчителя географії. Метою статті є теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження формування стійкої мотивації до педагогічної діяльності у майбутніх вчителів географії в умовах закладу вищої освіти. Для досягнення поставленої мети було визначено такі завдання: уточнити сутність поняття «мотивація до педагогічної діяльності»; проаналізувати особливості професії вчителя географії, що впливають на мотиваційний компонент; визначити чинники та умови, що сприяють формуванню мотивації у студентів-географів в освітньому середовищі ЗВО; обґрунтувати та описати ефективні методи та технології формування мотивації в процесі фахової підготовки. Визначено, що ефективна підготовка педагога-географа неможлива без цілеспрямованої роботи з формування стійких внутрішніх мотивів. The article deals with the actual problem of forming motivation for pedagogical activity in future geography teachers in the conditions of a higher education institution (HEI). The essence and structure of pedagogical motivation are analyzed, its key factors and features inherent in the profession of geography teacher are identified. The purpose of the article is to theoretically substantiate and empirically study the formation of sustainable motivation for pedagogical activity in future geography teachers in the conditions of a higher education institution. To achieve this goal, the following tasks were identified: to clarify the essence of the concept of “motivation for teaching”; to analyze the features of the profession of geography teacher that affect the motivational component; to identify the factors and conditions that contribute to the formation of motivation in geography students in the educational environment of higher education institutions; to substantiate and describe effective methods and technologies for motivation formation in the process of professional training. It has been determined that effective training of a geographer teacher is impossible without purposeful work on the formation of stable internal motives. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24110 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Motivation.pdf | 305.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.