Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМірошниченко, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorВласенко, Руслана Петрівна-
dc.date.accessioned2025-12-09T11:36:42Z-
dc.date.available2025-12-09T11:36:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМірошниченко О. А. Мотивація до педагогічної діяльності майбутнього вчителя географії у закладі вищої освіти / О. А. Мірошниченко, Р. П. Власенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Випуск 3 (152). Одеса, 2025. - С. 146-153.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24110-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальну проблему формування мотивації до педагогічної діяльності у майбутніх вчителів географії в умовах закладу вищої освіти (ЗВО). Проаналізовано сутність та структуру педагогічної мотивації, визначено її ключові чинники та особливості, притаманні професії вчителя географії. Метою статті є теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження формування стійкої мотивації до педагогічної діяльності у майбутніх вчителів географії в умовах закладу вищої освіти. Для досягнення поставленої мети було визначено такі завдання: уточнити сутність поняття «мотивація до педагогічної діяльності»; проаналізувати особливості професії вчителя географії, що впливають на мотиваційний компонент; визначити чинники та умови, що сприяють формуванню мотивації у студентів-географів в освітньому середовищі ЗВО; обґрунтувати та описати ефективні методи та технології формування мотивації в процесі фахової підготовки. Визначено, що ефективна підготовка педагога-географа неможлива без цілеспрямованої роботи з формування стійких внутрішніх мотивів. The article deals with the actual problem of forming motivation for pedagogical activity in future geography teachers in the conditions of a higher education institution (HEI). The essence and structure of pedagogical motivation are analyzed, its key factors and features inherent in the profession of geography teacher are identified. The purpose of the article is to theoretically substantiate and empirically study the formation of sustainable motivation for pedagogical activity in future geography teachers in the conditions of a higher education institution. To achieve this goal, the following tasks were identified: to clarify the essence of the concept of “motivation for teaching”; to analyze the features of the profession of geography teacher that affect the motivational component; to identify the factors and conditions that contribute to the formation of motivation in geography students in the educational environment of higher education institutions; to substantiate and describe effective methods and technologies for motivation formation in the process of professional training. It has been determined that effective training of a geographer teacher is impossible without purposeful work on the formation of stable internal motives.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectвчитель географіїuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectрівні сформованості мотиваціїuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectgeography teacheruk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectlevels of motivation formationuk
dc.subjectprofessional orientationuk
dc.titleМотивація до педагогічної діяльності майбутнього вчителя географії у закладі вищої освітиuk
dc.title.alternativeMotivation for pedagogical activity of future geography teachers in higher education institutionsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Motivation.pdf305.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.