Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24065| Назва: | Педагогіка серця і добра Василя Сухомлинського: інструментарій для формування моральних цінностей у майбутніх педагогів |
| Інші назви: | Vasyl Sukhomlynsky's pedagogy of the heart and goodness: tools for shaping moral values in future teachers |
| Автори: | Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna Листопад, Наталя Леонідівна Lystopad, Natalia |
| Ключові слова: | педагогіка добротворчості моральні цінності вища та фахова передвища педагогічна освіта формування особистості педагога інструментарій етичне виховання pedagogy of goodness moral values higher and professional pre-higher pedagogical education formation of the personality of a teacher tools ethical education |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | НУК імені адмірала Макарова |
| Бібліографічний опис: | Мардарова І. К., Листопад Н. Л. Педагогіка серця і добра Василя Сухомлинського: інструментарій для формування моральних цінностей у майбутніх педагогів. Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського в контексті професійної освіти: міждисциплінарний вимір: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Миколаїв, 16-17 жовтня 2025 р.: електрон. наук. видання. НУК імені адмірала Макарова, ПНПУ імені В О. Сухомлинського; за ред. В. Л. Мозгового; відп. за вип. І. А. Корнієнко. Миколаїв: НУК імені адмірала Макарова, 2025. С. 36–41. |
| Короткий огляд (реферат): | Досліджується актуальність ідей педагогіки добротворчості В. О. Сухомлинського для формування морально-етичного фундаменту майбутніх педагогів. Розкривається сутність ключових понять «добротворчість» та «моральні цінности». Основна увага приділена практичному інструментарію – адаптації методів і принципів В. О. Сухомлинського до сучасного освітнього процесу у закладах вищої та фахової передвищої педагогічної освіти. Запропоновано конкретні форми роботи, спрямовані на розвиток емоційної культури, співчуття, відповідальності та активної громадянської позиції у здобувачів освіти. The relevance of V. O. Sukhomlynsky's ideas of pedagogy of goodness for the formation of the moral and ethical foundation of future teachers is investigated. The essence of the key concepts of “goodness” and “moral values” is revealed. The main focus is on practical tools – the adaptation of V. O. Sukhomlynsky's methods and principles to the modern educational process in higher and pre-higher professional pedagogical education institutions. Specific forms of work aimed at developing emotional culture, compassion, responsibility, and active citizenship in students are proposed. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/24065 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ilovepdf_merged-12 2.pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.