Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23991
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКердівар, Наталя Іванівна-
dc.contributor.authorKerdivar, Natalia Ivanivna-
dc.contributor.authorБуданова, Катерина-
dc.date.accessioned2025-12-03T13:42:32Z-
dc.date.available2025-12-03T13:42:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКердівар Н. І. Художній текст як свідок часу: викладання роману Марії Матіос «Солодка Даруся» із урахуванням історичного бекграунду / Н. І. Кердівар, К. Буданова // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 99-107.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23991-
dc.description.abstractУ статті розглядається роман Марії Матіос «Солодка Даруся» як літературне свідчення історичного часу та ресурс для формування національної пам’яті серед учнів старших класів. Авторка наголошує на важливості інтеграції історичного контексту у викладання роману, що сприяє емпатії, етичній рефлексії та критичному мисленню. Аналіз демонструє, що поєднання літературного та культурно-історичного підходів дозволяє тексту функціонувати не лише як естетичний твір, а й як дидактичний інструмент, що інтерпретує травми ХХ століття через особисту історію. У матеріалі окреслено методологічні стратегії викладання роману як діалогу з минулим, що підвищує освітній потенціал літератури. The article examines Maria Matios’s novel Sweet Darusya as a literary testimony of historical time and a resource for shaping national memory among highschool students. The author emphasizes the importance of integrating historical context into the teaching of the novel, which fosters empathy, ethical reflection, and critical thinking. The analysis demonstrates that combining literary and cultural- historical approaches allows the text to function not only as an aesthetic work but also as a didactic tool that interprets the traumas of the twentieth century through a personal story. The material outlines methodological strategies for teaching the novel as a dialogue with the past, thus enhancing the educational potential of literature.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectісторична пам'ятьuk
dc.subjectтравмаuk
dc.subjectшкільне викладанняuk
dc.subjectхудожній текстuk
dc.subjectнаціональна ідентичністьuk
dc.subjectпедагогічна інтерпретаціяuk
dc.subjecthistorical memoryuk
dc.subjecttraumauk
dc.subjectschool teachinguk
dc.subjectliterary textuk
dc.subjectnational identityuk
dc.subjectpedagogical interpretationuk
dc.titleХудожній текст як свідок часу: викладання роману Марії Матіос «Солодка Даруся» із урахуванням історичного бекграундуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maria Matios’s.pdf799.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.