Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23989| Назва: | Можливості цифрових освітніх ресурсів у формуванні читацької компетентності школярів у процесі навчання української мови та літератури |
| Автори: | Боєва, Евеліна Володимирівна Boieva, Evelina Volodymyrivna Аракелян, Регіна |
| Ключові слова: | цифрові освітні ресурси читацька компетентність компетентнісний підхід мультимедійні проекти інтерактивні уроки цифровізація контенту digital educational resources reading competence competence- based approach multimedia projects interactive lessons content digitalization |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Боєва Е. В. Можливості цифрових освітніх ресурсів у формуванні читацької компетентності школярів у процесі навчання української мови та літератури / Е. В. Боєва, Р. Аракелян // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 81-91. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено питання читацької компетентності учнів у контексті розвитку шкільної освіти та інтелектуального формування сучасних учнів-читачів. Розглянуто дидактичний та методичний вимір розвитку читацької компетентності учнів та уточнено концептуальний зміст терміна «читацька компетентність». Висвітлено роль цифрових освітніх платформ у формуванні читацької компетентності. Дослідження доводить важливість використання сучасних інтерактивних технологій для цілісного сприйняття учнями художніх та наукових текстів, а також для їх аналізу та інтерпретації. Також наголошується на формуванні навичок, необхідних для висловлення рефлексивних суджень щодо прочитаних текстів, критичної оцінки інформації, що міститься в різних типах текстів, та використання цієї інформації для збагачення особистого читацького досвіду. The article highlights the issue of students’ reading competence within the development of school education and the intellectual formation of modern learners- readers. It examines the didactic and methodological dimension of developing students’ reading competence and specifies the conceptual content of the term «reading competence». The role of digital educational platforms in shaping reading competence is elucidated. The study proves the importance of employing modern interactive technologies for students’ holistic perception of literary and scientific texts, as well as for their analysis and interpretation. It also emphasizes the formation of skills necessary to express reflective judgments related to the texts read, to critically evaluate information contained in various types of texts, and to use that information to enrich one’s personal reading experience. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23989 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| issue.pdf | 807.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.