Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23989
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоєва, Евеліна Володимирівна-
dc.contributor.authorBoieva, Evelina Volodymyrivna-
dc.contributor.authorАракелян, Регіна-
dc.date.accessioned2025-12-03T13:23:49Z-
dc.date.available2025-12-03T13:23:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБоєва Е. В. Можливості цифрових освітніх ресурсів у формуванні читацької компетентності школярів у процесі навчання української мови та літератури / Е. В. Боєва, Р. Аракелян // Теорія та практика аналізу художнього тексту: сучасні вектори досліджень : зб. наук. статей. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – Вип. 3. – С. 81-91.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23989-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання читацької компетентності учнів у контексті розвитку шкільної освіти та інтелектуального формування сучасних учнів-читачів. Розглянуто дидактичний та методичний вимір розвитку читацької компетентності учнів та уточнено концептуальний зміст терміна «читацька компетентність». Висвітлено роль цифрових освітніх платформ у формуванні читацької компетентності. Дослідження доводить важливість використання сучасних інтерактивних технологій для цілісного сприйняття учнями художніх та наукових текстів, а також для їх аналізу та інтерпретації. Також наголошується на формуванні навичок, необхідних для висловлення рефлексивних суджень щодо прочитаних текстів, критичної оцінки інформації, що міститься в різних типах текстів, та використання цієї інформації для збагачення особистого читацького досвіду. The article highlights the issue of students’ reading competence within the development of school education and the intellectual formation of modern learners- readers. It examines the didactic and methodological dimension of developing students’ reading competence and specifies the conceptual content of the term «reading competence». The role of digital educational platforms in shaping reading competence is elucidated. The study proves the importance of employing modern interactive technologies for students’ holistic perception of literary and scientific texts, as well as for their analysis and interpretation. It also emphasizes the formation of skills necessary to express reflective judgments related to the texts read, to critically evaluate information contained in various types of texts, and to use that information to enrich one’s personal reading experience.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectцифрові освітні ресурсиuk
dc.subjectчитацька компетентністьuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectмультимедійні проектиuk
dc.subjectінтерактивні урокиuk
dc.subjectцифровізація контентуuk
dc.subjectdigital educational resourcesuk
dc.subjectreading competenceuk
dc.subjectcompetence- based approachuk
dc.subjectmultimedia projectsuk
dc.subjectinteractive lessonsuk
dc.subjectcontent digitalizationuk
dc.titleМожливості цифрових освітніх ресурсів у формуванні читацької компетентності школярів у процесі навчання української мови та літературиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
issue.pdf807.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.