Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2398
Назва: Емоційна регуляція пізнавальної діяльності: концепція, механізми, умови
Інші назви: Emotional regulation of cognitive activity: concept, mechanisms, conditions
Автори: Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Ключові слова: людина
емоції
регуляція пізнавальної діяльності
навчання
учіння
навчальна проблемна ситуація
учбова діяльність
емоціогенна ситуація
емоційно-мотиваційний компонент
поетапне формування учбових дій
психологічний механізм
емоціогенний ефект
human
emotion
regulation of cognitive activity
teaching
learning
educational problem situation
educational activity
emotiogenic situation
emotional and motivational component
phasedformation of educational actions
psychological mechanism
emotiogenic effect
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Чебикін О. Емоційна регуляція пізнавальної діяльності: концепція, механізми, умови / О. Чебикін // Психологія і суспільство. - 2017. - № 3. - С. 86-103.
Серія/номер: 3;
Короткий огляд (реферат): Дослідження висвітлює теоретичні уявлення, механізми і психолого-педагогічні умови ефективної регуляції пізнавальної діяльності школярів, характеризує повноту наявності емоційної складової у системних теоріях навчання, що мають достатньо чітку логіко-структурну організацію знання про структуру, закономірності та особливості розвитку процесу учіння. водночас запропонована модель психологічних механізмів указаної регуляції, що взаємодоповнює поетапне розгортання учбової діяльності за орієнтувально-мотиваційним, виконавським і рефлексивно-оцінювальним компонентами і порівневе функціонування мотиваційного та емоційного (загального і спеціального) складників регуляції. Крім того, з'ясована своєрідність феноменального оприявнення емоціогенних ситуацій на трьох рівнях діяльного перебігу учіння залежно від характеру розвиткової зміни навчальних проблемних ситуацій, а саме від домінування провідного емоціогенного ефекту й від організаційних умов його досягнення до індивідуально-психологічних особливостей перебігу вмотивованого учіння та емоційної регуляції пошукової пізнавальної активності школярів. The research covers theoretical representations, mechanisms andpsychological-pedagogical conditionsof effective regulation of cognitive activity ofschoolchildren, characterizes the completeness of the presence of an emotional componentin system theories oflearning that have sufficiently clear logical-structural organization of knowledge about the structure, patterns and peculiarities of development of the process of learning. At the same time, a model of psychological mechanisms of the mentioned regulation is proposed, which is complementary to the step by step deployment of educational activity by orientation-motivational, executive and reflexive-evaluation components and staged functioning ofthe motivational and emotional (general andspecial) componentsofregulation.In addition, the peculiarity of the phenomenal presentation of emotiogenic situations on the three levels of the active course of study is determined, depending on the nature of the developmental change of educational problem situations, namely onthe domination ofthe leading emotiogenic effect and on the organizational conditions ofits achievementto the individual-psychological peculiarities of the course of motivated learning and emotionalregulation ofthe search cognitive activity of schoolchildren.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2398
ISSN: 1810-21-31
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chebykin Psis_2017_3_9.pdf452.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.