Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23919| Назва: | Драматургія та виконавська специфіка жіночих вокальних партій в операх В. А. Моцарта |
| Автори: | Цзі Мінці |
| Ключові слова: | В. А. Моцарт опера жіночі вокальні партії вокальна специфіка драматургія виконавські труднощі |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Цзі Мінці. Драматургія та виконавська специфіка жіночих вокальних партій в операх В. А. Моцарта / Цзі Мінці // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 107-113. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються історичні передумови формування оперного стилю Вольфганга Амадея Моцарта та типологія жіночих вокальних партій у його творчості. Увага приділяється аналізу особливостей створення жіночих образів, їхньому виразному вокальному втіленню, драматургічній функції та виконавській специфіці, зокрема партій Цариці Ночі, Паміни, Сюзанни та Донни Анни, з визначенням ключових виконавських труднощів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23919 |
| Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 33.pdf | 662.88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.