Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23919Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Цзі Мінці | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-27T11:04:23Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-27T11:04:23Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Цзі Мінці. Драматургія та виконавська специфіка жіночих вокальних партій в операх В. А. Моцарта / Цзі Мінці // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). – Т.1. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 107-113. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23919 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються історичні передумови формування оперного стилю Вольфганга Амадея Моцарта та типологія жіночих вокальних партій у його творчості. Увага приділяється аналізу особливостей створення жіночих образів, їхньому виразному вокальному втіленню, драматургічній функції та виконавській специфіці, зокрема партій Цариці Ночі, Паміни, Сюзанни та Донни Анни, з визначенням ключових виконавських труднощів. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» | uk |
| dc.subject | В. А. Моцарт | uk |
| dc.subject | опера | uk |
| dc.subject | жіночі вокальні партії | uk |
| dc.subject | вокальна специфіка | uk |
| dc.subject | драматургія | uk |
| dc.subject | виконавські труднощі | uk |
| dc.title | Драматургія та виконавська специфіка жіночих вокальних партій в операх В. А. Моцарта | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1. | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.