Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23852
Title: Ставлення вчителів фізичної культури до комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи
Other Titles: Physical education teachers’ attitudes toward the integrated use of sports games in primary school physical education
Authors: Голод, Юрій Миколайович
Пітин, Мар’ян Петрович
Пасічник, Вікторія Михайлівна
Cиниця, Андрій Володимирович
Ковальчук, Лідія Валеріївна
Keywords: варіативні модулі
зміст
опитування
рекомендації
розподіл
схожість
засоби
variable modules
content
survey
recommendations
distribution
similarity
tools
Issue Date: 2025
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Голод Ю. М. Ставлення вчителів фізичної культури до комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи / Ю. М. Голод, М. П. Пітин, В. М. Пасічник, А. В. Cиниця, Л. В. Ковальчук // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 3. – С. 62-71.
Abstract: Наявна суперечність між потребою у формуванні широкого спектра рухових умінь та відсутністю науково-методичного обґрунтування комплексного використання спортивних ігор у початковій школі. Мета: з’ясувати ставлення вчителів фізичної культури стосовно комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи. There is a clear contradiction between the need to develop a wide range of motor skills and the lack of scientific and methodological justification for the integrated use of sports games in primary school. Purpose: To determine the attitudes of physical education teachers regarding the integrated use of sports games in primary school physical education.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23852
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PHYSICAL EDUCATION.pdf362.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.