Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23852| Title: | Ставлення вчителів фізичної культури до комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи |
| Other Titles: | Physical education teachers’ attitudes toward the integrated use of sports games in primary school physical education |
| Authors: | Голод, Юрій Миколайович Пітин, Мар’ян Петрович Пасічник, Вікторія Михайлівна Cиниця, Андрій Володимирович Ковальчук, Лідія Валеріївна |
| Keywords: | варіативні модулі зміст опитування рекомендації розподіл схожість засоби variable modules content survey recommendations distribution similarity tools |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Голод Ю. М. Ставлення вчителів фізичної культури до комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи / Ю. М. Голод, М. П. Пітин, В. М. Пасічник, А. В. Cиниця, Л. В. Ковальчук // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 3. – С. 62-71. |
| Abstract: | Наявна суперечність між потребою у формуванні широкого спектра рухових умінь та відсутністю науково-методичного обґрунтування комплексного використання спортивних ігор у початковій школі. Мета: з’ясувати ставлення вчителів фізичної культури стосовно комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи. There is a clear contradiction between the need to develop a wide range of motor skills and the lack of scientific and methodological justification for the integrated use of sports games in primary school. Purpose: To determine the attitudes of physical education teachers regarding the integrated use of sports games in primary school physical education. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23852 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| PHYSICAL EDUCATION.pdf | 362.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.