Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолод, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorПітин, Мар’ян Петрович-
dc.contributor.authorПасічник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorCиниця, Андрій Володимирович-
dc.contributor.authorКовальчук, Лідія Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-11-25T12:15:27Z-
dc.date.available2025-11-25T12:15:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГолод Ю. М. Ставлення вчителів фізичної культури до комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи / Ю. М. Голод, М. П. Пітин, В. М. Пасічник, А. В. Cиниця, Л. В. Ковальчук // Olympicus : науковий журнал. – 2025. – № 3. – С. 62-71.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23852-
dc.description.abstractНаявна суперечність між потребою у формуванні широкого спектра рухових умінь та відсутністю науково-методичного обґрунтування комплексного використання спортивних ігор у початковій школі. Мета: з’ясувати ставлення вчителів фізичної культури стосовно комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школи. There is a clear contradiction between the need to develop a wide range of motor skills and the lack of scientific and methodological justification for the integrated use of sports games in primary school. Purpose: To determine the attitudes of physical education teachers regarding the integrated use of sports games in primary school physical education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectваріативні модуліuk
dc.subjectзмістuk
dc.subjectопитуванняuk
dc.subjectрекомендаціїuk
dc.subjectрозподілuk
dc.subjectсхожістьuk
dc.subjectзасобиuk
dc.subjectvariable modulesuk
dc.subjectcontentuk
dc.subjectsurveyuk
dc.subjectrecommendationsuk
dc.subjectdistributionuk
dc.subjectsimilarityuk
dc.subjecttoolsuk
dc.titleСтавлення вчителів фізичної культури до комплексного застосування спортивних ігор у фізичному вихованні початкової школиuk
dc.title.alternativePhysical education teachers’ attitudes toward the integrated use of sports games in primary school physical educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PHYSICAL EDUCATION.pdf362.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.