Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848| Назва: | Роль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення |
| Автори: | Форостян, Ольга Іванівна Forostjan, Olha Ivanivna Фертіченко, Н. |
| Ключові слова: | ігрова діяльність розвиток соціально-комунікативних навичок діти дошкільного віку тяжке порушення мовлення |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Форостян О. І. Роль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / О. І. Форостян, Н. Фертіченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 140-144. |
| Короткий огляд (реферат): | Ігрова діяльність дитини є провідним видом діяльності протягом всього дошкілля, змінюючись з віком від манипулятивної до сюжетної гри. Тому розкриття особливості використання гри як методу корекції мовлення у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення є актуальним напрямом педагогічних пошуків. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 38.pdf | 499.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.