Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848
Назва: Роль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Фертіченко, Н.
Ключові слова: ігрова діяльність
розвиток соціально-комунікативних навичок
діти дошкільного віку
тяжке порушення мовлення
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О. І. Роль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / О. І. Форостян, Н. Фертіченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 140-144.
Короткий огляд (реферат): Ігрова діяльність дитини є провідним видом діяльності протягом всього дошкілля, змінюючись з віком від манипулятивної до сюжетної гри. Тому розкриття особливості використання гри як методу корекції мовлення у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення є актуальним напрямом педагогічних пошуків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf499.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.