Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоростян, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorForostjan, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorФертіченко, Н.-
dc.date.accessioned2025-11-25T11:54:47Z-
dc.date.available2025-11-25T11:54:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФоростян О. І. Роль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / О. І. Форостян, Н. Фертіченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 140-144.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848-
dc.description.abstractІгрова діяльність дитини є провідним видом діяльності протягом всього дошкілля, змінюючись з віком від манипулятивної до сюжетної гри. Тому розкриття особливості використання гри як методу корекції мовлення у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення є актуальним напрямом педагогічних пошуків.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.subjectрозвиток соціально-комунікативних навичокuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectтяжке порушення мовленняuk
dc.titleРоль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf499.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.