Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Форостян, Ольга Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Forostjan, Olha Ivanivna | - |
| dc.contributor.author | Фертіченко, Н. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T11:54:47Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-25T11:54:47Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Форостян О. І. Роль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / О. І. Форостян, Н. Фертіченко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 140-144. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23848 | - |
| dc.description.abstract | Ігрова діяльність дитини є провідним видом діяльності протягом всього дошкілля, змінюючись з віком від манипулятивної до сюжетної гри. Тому розкриття особливості використання гри як методу корекції мовлення у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення є актуальним напрямом педагогічних пошуків. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | ігрова діяльність | uk |
| dc.subject | розвиток соціально-комунікативних навичок | uk |
| dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
| dc.subject | тяжке порушення мовлення | uk |
| dc.title | Роль ігрової діяльності в розвитку соціально-комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 38.pdf | 499.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.