Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23845
Назва: Вплив ігрової діяльності на розвиток лексичної сторони мовлення дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Тарнавська, А. Ф.
Ключові слова: ігрова діяльність
мовлення
лексика
тяжке порушення мовлення
діти молодшого шкільного віку
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Форостян О. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток лексичної сторони мовлення дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / О. І. Форостян, А. Стоколос // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 135-139.
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження проблеми розвитку лексичного компоненту мовлення у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) зумовлена негативною дією останніх на розвиток вищих психічних функцій дітей. Ці порушення серйозно впливають на формування комунікативних навичок, що є ключовими для успішної адаптації та інтеграції дитини в шкільне середовище. Сучасна освіта все більше орієнтується на інклюзивний підхід, який передбачає рівні можливості для всіх учнів, незалежно від їхніх особливих потреб, що підсилює необхідність глибшого вивчення та розробки ефективних методів розвитку лексичного компоненту мовлення у дітей з порушеннями
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23845
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf502.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.