Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоростян, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorForostjan, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorТарнавська, А. Ф.-
dc.date.accessioned2025-11-25T11:45:49Z-
dc.date.available2025-11-25T11:45:49Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationФоростян О. І. Вплив ігрової діяльності на розвиток лексичної сторони мовлення дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / О. І. Форостян, А. Стоколос // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 135-139.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23845-
dc.description.abstractАктуальність дослідження проблеми розвитку лексичного компоненту мовлення у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) зумовлена негативною дією останніх на розвиток вищих психічних функцій дітей. Ці порушення серйозно впливають на формування комунікативних навичок, що є ключовими для успішної адаптації та інтеграції дитини в шкільне середовище. Сучасна освіта все більше орієнтується на інклюзивний підхід, який передбачає рівні можливості для всіх учнів, незалежно від їхніх особливих потреб, що підсилює необхідність глибшого вивчення та розробки ефективних методів розвитку лексичного компоненту мовлення у дітей з порушеннямиuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectігрова діяльністьuk
dc.subjectмовленняuk
dc.subjectлексикаuk
dc.subjectтяжке порушення мовленняuk
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk
dc.titleВплив ігрової діяльності на розвиток лексичної сторони мовлення дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовленняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf502.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.