Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23837
Назва: Навчання через дослідження у контексті мистецької освіти
Автори: Реброва, Олена Євгенівна
Rebrova, Olena Yevgenivna
Ключові слова: дослідження у навчанні
університетська освіта
мистецька освіта
організаційні форми навчання
конференція
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Реброва О. Є. Навчання через дослідження у контексті мистецької освіти / О. Є. Реброва // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). –Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 8-12.
Короткий огляд (реферат): Провідним принципом вищої освіти є навчання через дослідження. Форми організації такого навчання є різноманітними. Від написання есе, підготовки ІНДЗ (індивідуальне навчально-дослідне завдання), до курсової і магістерської роботи. для здобувачів мистецьких спеціальностей науковці радять застосовувати ІНТЗ – індивідуальне навчально-творче завдання. Учені вказують, що у таких завданнях може бути створення нового творчого продукту. Прикладом є унормована в стандарті форма випускової кваліфікаційної магістерської роботи – творчий проєкт для спеціальності 024 Хореографія, яка у нових спеціальностях відноситься до спеціальності В6 Перформативні мистецтва, В6.3 – Хореографія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23837
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova.pdf943.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.