Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Олена Євгенівна-
dc.contributor.authorRebrova, Olena Yevgenivna-
dc.date.accessioned2025-11-25T11:08:47Z-
dc.date.available2025-11-25T11:08:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРеброва О. Є. Навчання через дослідження у контексті мистецької освіти / О. Є. Реброва // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ХІ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 24-25 жовтня 2025 р.). –Т.1. – Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2025. – С. 8-12.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23837-
dc.description.abstractПровідним принципом вищої освіти є навчання через дослідження. Форми організації такого навчання є різноманітними. Від написання есе, підготовки ІНДЗ (індивідуальне навчально-дослідне завдання), до курсової і магістерської роботи. для здобувачів мистецьких спеціальностей науковці радять застосовувати ІНТЗ – індивідуальне навчально-творче завдання. Учені вказують, що у таких завданнях може бути створення нового творчого продукту. Прикладом є унормована в стандарті форма випускової кваліфікаційної магістерської роботи – творчий проєкт для спеціальності 024 Хореографія, яка у нових спеціальностях відноситься до спеціальності В6 Перформативні мистецтва, В6.3 – Хореографія.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдослідження у навчанніuk
dc.subjectуніверситетська освітаuk
dc.subjectмистецька освітаuk
dc.subjectорганізаційні форми навчанняuk
dc.subjectконференціяuk
dc.titleНавчання через дослідження у контексті мистецької освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2025) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova.pdf943.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.