Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23806
Назва: Корекція мовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку засобами арт-терапії
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Чередник, К. С.
Ключові слова: корекція мовленнєвих порушень
середній дошкільний вік
арт-терапія
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Соколова Г. Б. Корекція мовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку засобами арт-терапії / Г. Б. Соколова, К. С. Чередник // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 109-111.
Короткий огляд (реферат): Проблема корекції мовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку є однією з актуальних у сучасній логопедії, адже якість мовлення безпосередньо впливає на формування комунікативної компетентності та успішну соціалізацію дитини. Значна кількість дошкільників має різні мовленнєві порушення, що ускладнюють їх розвиток і потребують пошуку ефективних методів корекції. Традиційні логопедичні методики потребують доповнення сучасними інноваційними технологіями, здатними зробити процес корекції більш результативним та емоційно привабливим. Одним із таких методів є арт-терапія, що поєднує корекційно-розвивальний вплив з творчою діяльністю дитини. Саме тому постає необхідність дослідження можливостей використання арт-терапії у подоланні мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23806
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf494.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.