Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.contributor.authorЧередник, К. С.-
dc.date.accessioned2025-11-24T11:40:38Z-
dc.date.available2025-11-24T11:40:38Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСоколова Г. Б. Корекція мовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку засобами арт-терапії / Г. Б. Соколова, К. С. Чередник // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 109-111.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23806-
dc.description.abstractПроблема корекції мовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку є однією з актуальних у сучасній логопедії, адже якість мовлення безпосередньо впливає на формування комунікативної компетентності та успішну соціалізацію дитини. Значна кількість дошкільників має різні мовленнєві порушення, що ускладнюють їх розвиток і потребують пошуку ефективних методів корекції. Традиційні логопедичні методики потребують доповнення сучасними інноваційними технологіями, здатними зробити процес корекції більш результативним та емоційно привабливим. Одним із таких методів є арт-терапія, що поєднує корекційно-розвивальний вплив з творчою діяльністю дитини. Саме тому постає необхідність дослідження можливостей використання арт-терапії у подоланні мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectкорекція мовленнєвих порушеньuk
dc.subjectсередній дошкільний вікuk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.titleКорекція мовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку засобами арт-терапіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf494.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.