Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23804
Назва: Цифрова сюжетно-рольова гра в умовах гейміфікації як інноваційний інструмент розвитку граматичної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Пеньковська, А. В.
Ключові слова: ЗНМ
загальний недорозвиткок мовлення
цифрова сюжетно-рольова гра
гейміфікація
дошкільники
граматична компетентність
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Соколова Г. Б. Цифрова сюжетно-рольова гра в умовах гейміфікації як інноваційний інструмент розвитку граматичної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Г. Б. Соколова, А. В. Пеньковська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 105-108.
Короткий огляд (реферат): Сучасні умови розвитку освіти визначають потребу у впровадженні інноваційних технологій, які здатні ефективно сприяти подоланню мовленнєвих труднощів у дітей дошкільного віку. Одним із найактуальніших завдань логопедичної практики є формування граматичної компетентності у дітей із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), адже порушення граматичної сторони мовлення негативно позначається на подальшому навчанні, соціалізації та пізнавальному розвитку дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23804
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27.pdf527.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.