Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23804| Назва: | Цифрова сюжетно-рольова гра в умовах гейміфікації як інноваційний інструмент розвитку граматичної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення |
| Автори: | Соколова, Ганна Борисівна Sokolova, Hanna Borysivna Пеньковська, А. В. |
| Ключові слова: | ЗНМ загальний недорозвиткок мовлення цифрова сюжетно-рольова гра гейміфікація дошкільники граматична компетентність |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
| Бібліографічний опис: | Соколова Г. Б. Цифрова сюжетно-рольова гра в умовах гейміфікації як інноваційний інструмент розвитку граматичної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Г. Б. Соколова, А. В. Пеньковська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 105-108. |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасні умови розвитку освіти визначають потребу у впровадженні інноваційних технологій, які здатні ефективно сприяти подоланню мовленнєвих труднощів у дітей дошкільного віку. Одним із найактуальніших завдань логопедичної практики є формування граматичної компетентності у дітей із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), адже порушення граматичної сторони мовлення негативно позначається на подальшому навчанні, соціалізації та пізнавальному розвитку дитини. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23804 |
| Розташовується у зібраннях: | 2025 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 27.pdf | 527.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.