Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23804Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Соколова, Ганна Борисівна | - |
| dc.contributor.author | Sokolova, Hanna Borysivna | - |
| dc.contributor.author | Пеньковська, А. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-24T11:36:24Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-24T11:36:24Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Соколова Г. Б. Цифрова сюжетно-рольова гра в умовах гейміфікації як інноваційний інструмент розвитку граматичної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення / Г. Б. Соколова, А. В. Пеньковська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О. Ф. Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 105-108. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23804 | - |
| dc.description.abstract | Сучасні умови розвитку освіти визначають потребу у впровадженні інноваційних технологій, які здатні ефективно сприяти подоланню мовленнєвих труднощів у дітей дошкільного віку. Одним із найактуальніших завдань логопедичної практики є формування граматичної компетентності у дітей із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ), адже порушення граматичної сторони мовлення негативно позначається на подальшому навчанні, соціалізації та пізнавальному розвитку дитини. | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
| dc.subject | ЗНМ | uk |
| dc.subject | загальний недорозвиткок мовлення | uk |
| dc.subject | цифрова сюжетно-рольова гра | uk |
| dc.subject | гейміфікація | uk |
| dc.subject | дошкільники | uk |
| dc.subject | граматична компетентність | uk |
| dc.title | Цифрова сюжетно-рольова гра в умовах гейміфікації як інноваційний інструмент розвитку граматичної компетентності дошкільників із загальним недорозвитком мовлення | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Appears in Collections: | 2025 | |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.