Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23792
Назва: Корекція диспраксії у дошкільному віці
Автори: Соколова, Ганна Борисівна
Sokolova, Hanna Borysivna
Бойко А.
Ключові слова: дошкільний вік
диспраксія
когнітивні навички
моторні навички
Дата публікації: 2025
Видавництво: Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Соколова Г. Б. Корекція диспраксії у дошкільному віці / Г. Б. Соколова, А. Бойко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 91-96.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особливості прояву диспраксії у дітей дошкільного віку, а також її вплив на розвиток когнітивних та моторних навичок. Розглядаються різні аспекти цього порушення, зокрема труднощі з координацією, плануванням і виконанням послідовних рухів, а також проблеми самообслуговування та соціальної взаємодії. Окрема увага приділена сучасним дослідженням у сфері нейропсихології та педагогіки, які акцентують важливість ранньої діагностики диспраксії та застосування комплексних методик корекції, таких як кінезіологія, для покращення моторних і когнітивних функцій дитини. Представлені дані підтверджують, що раннє втручання сприяє кращій адаптації дітей із диспраксією у соціальному середовищі та сприяє їх гармонійному розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23792
Розташовується у зібраннях:2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf503.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.