Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.contributor.authorБойко А.-
dc.date.accessioned2025-11-24T09:53:55Z-
dc.date.available2025-11-24T09:53:55Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСоколова Г. Б. Корекція диспраксії у дошкільному віці / Г. Б. Соколова, А. Бойко // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць, Одеса, / редколегія О.Ф.Форостян та ін. – Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2025. – С. 91-96.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23792-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано особливості прояву диспраксії у дітей дошкільного віку, а також її вплив на розвиток когнітивних та моторних навичок. Розглядаються різні аспекти цього порушення, зокрема труднощі з координацією, плануванням і виконанням послідовних рухів, а також проблеми самообслуговування та соціальної взаємодії. Окрема увага приділена сучасним дослідженням у сфері нейропсихології та педагогіки, які акцентують важливість ранньої діагностики диспраксії та застосування комплексних методик корекції, таких як кінезіологія, для покращення моторних і когнітивних функцій дитини. Представлені дані підтверджують, що раннє втручання сприяє кращій адаптації дітей із диспраксією у соціальному середовищі та сприяє їх гармонійному розвитку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.subjectдиспраксіяuk
dc.subjectкогнітивні навичкиuk
dc.subjectмоторні навичкиuk
dc.titleКорекція диспраксії у дошкільному віціuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf503.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.