Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770| Title: | Впровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесу |
| Authors: | Рудницька-Юрійчик, Ірина |
| Keywords: | педагогічні інновації сучасна дошкільна освіта традиційні підходи |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Citation: | Рудницька-Юрійчик І. Впровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесу / І. Рудницька-Юрійчик // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 235-239. |
| Abstract: | Сучасна дошкільна освіта України перебуває на етапі інтенсивного реформування та інтеграції до європейського освітнього простору, що вимагає переосмислення традиційних підходів та активного впровадження світових педагогічних інновацій. У цьому контексті особливої актуальності набуває вивчення та адаптація Реджіо-підходу (Reggio Emilia Approach), який визнано ЮНЕСКО однією з найкращих освітніх філософій для раннього розвитку дитини. |
| URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770 |
| Appears in Collections: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.