Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770| Назва: | Впровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесу |
| Автори: | Рудницька-Юрійчик, Ірина |
| Ключові слова: | педагогічні інновації сучасна дошкільна освіта традиційні підходи |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Рудницька-Юрійчик І. Впровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесу / І. Рудницька-Юрійчик // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 235-239. |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасна дошкільна освіта України перебуває на етапі інтенсивного реформування та інтеграції до європейського освітнього простору, що вимагає переосмислення традиційних підходів та активного впровадження світових педагогічних інновацій. У цьому контексті особливої актуальності набуває вивчення та адаптація Реджіо-підходу (Reggio Emilia Approach), який визнано ЮНЕСКО однією з найкращих освітніх філософій для раннього розвитку дитини. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770 |
| Розташовується у зібраннях: | Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 43.pdf | 3.98 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.