Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770
Назва: Впровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесу
Автори: Рудницька-Юрійчик, Ірина
Ключові слова: педагогічні інновації
сучасна дошкільна освіта
традиційні підходи
Дата публікації: 2025
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рудницька-Юрійчик І. Впровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесу / І. Рудницька-Юрійчик // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 235-239.
Короткий огляд (реферат): Сучасна дошкільна освіта України перебуває на етапі інтенсивного реформування та інтеграції до європейського освітнього простору, що вимагає переосмислення традиційних підходів та активного впровадження світових педагогічних інновацій. У цьому контексті особливої актуальності набуває вивчення та адаптація Реджіо-підходу (Reggio Emilia Approach), який визнано ЮНЕСКО однією з найкращих освітніх філософій для раннього розвитку дитини.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.