Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудницька-Юрійчик, Ірина-
dc.date.accessioned2025-11-20T13:01:30Z-
dc.date.available2025-11-20T13:01:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationРудницька-Юрійчик І. Впровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесу / І. Рудницька-Юрійчик // Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти: зб. наукових праць за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, 24 жовтня 2025 р.) / за ред. Л. Березовської. – Івано-Франківськ : НАІР, 2025. – С. 235-239.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/23770-
dc.description.abstractСучасна дошкільна освіта України перебуває на етапі інтенсивного реформування та інтеграції до європейського освітнього простору, що вимагає переосмислення традиційних підходів та активного впровадження світових педагогічних інновацій. У цьому контексті особливої актуальності набуває вивчення та адаптація Реджіо-підходу (Reggio Emilia Approach), який визнано ЮНЕСКО однією з найкращих освітніх філософій для раннього розвитку дитини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk
dc.subjectсучасна дошкільна освітаuk
dc.subjectтрадиційні підходиuk
dc.titleВпровадження елементів Реджіо-підходу ( Reggio Emilia Approach) у дошкільну освіту України: роль третього вчителя та документування освітнього процесуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні освітні технології у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.